niedziela, 5 maja 2013

Grupy


Kochani no i nadszedł czas wyników!
Teraz przekonacie się czy los Wam sprzyja czy jednak nie urodziliście się pod szczęśliwą gwiazdą. 
Zaczynajmy: 

GRUPA VENEY
  1. Julenka808
  2. AnotherHuman
  3. Nowitka
  4. Shelter
  5. Lalique
GRUPA KROPKI.
  1.  Słownik Ortograficzny
  2. iamstrong
  3. Lady_Kacci
  4. Kiyoshii
  5. Testraley
GRUPA OGAR
  1. Emilyen
  2. Faith
  3. Monikua
  4. natalata
  5. Avesana
GRUPA ROCQUITY.
  1. bree12
  2. Veroce
  3. Farel
  4. Hubson
  5. Elanor
GRUPA CAROLYN 
  1. patelnia
  2. ilustrowana 
  3. Dioxide
  4. wiolet
  5. Doma156
GRUPA GWENDOLIN
  1. Pastels
  2. maelys
  3. ToTylkoCzekotubka
  4. Name1630
  5. Daurage

22 komentarze:

  1. hahahah, kocham Cię rocquita <33 XDD
    #rzygatęczą

    OdpowiedzUsuń
  2. nie urodziłam się pod szczęśliwą gwiazdą:c

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie jestem u fake, bo się jej boję ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupi jestem w grupie kropka. tak Bardzo chciałam być w jej grupie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ohoho przeszłam? nie spodziewałam się :3

    OdpowiedzUsuń
  6. hyhy, jestem u szefowej XD

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie wiem czy mam sie cieszyć ze jestem w grupie CAROLYN czy nie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ciesz się, ona jest niemiła i zje ci wszystkie ciasteczka

      Usuń
    2. to Ty jesteś chamska, bo mnie nigdy sama z siebie nie poczęstowałaś ciasteczkami bye

      Usuń
    3. E to się nie boję. Nie mam ciasteczek:D

      Usuń
  8. WYGRAM!!! EU(OUEWOEOWUEOWUEOWU

    moja grupo, wygramy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. współczuję grupie Martyny, jak i jej samej. Powodzenia z Tausendą!

    OdpowiedzUsuń
  10. OSÓBKI Z MOJEJ GRUPY, [WER_KI/VENEY] NIECH PISZĄ NA GG:
    12491198

    OdpowiedzUsuń

Dbamy o kulturę słowa, więc prosimy Was o to samo :)